Wednesday, August 31, 2011

Selamat Hari Raya

Selamat Hari Raya..
maaf zahir dan batin kepada semua orang yang mengenali diri ini..
di sini jua saya mengaku telah banyak melakukan kesalahan dan kesilapan..
kepada semua rakan-rakanku.. saya minta maaf.. 


saya jua ingin mengucapkan Selamat Hari Raya kepada guru-guruku..
saya sedar saya telah banyak menipu..
oleh sebab itulah saya ingin meminta maaf daripada guru-guruku..


kepada ibu bapaku.. Selamat Hari Raya..
walaupun tahun ini tidak berapa seronok raya.. 
tetapi mungkin ada hikmat disebalik semua ini..
anakmu ini ingin meminta maaf daripada umi dan ayah..
dah banyak orang sakitkan hati.. menipu.. dan banyak lagi..
jadi.. #Eyeh minta maaf... (T^T) 

special gift from me to the reader...

--> saya raya dengan kucing saya tahun ni.. (^_^)

No comments: